ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas
Kokybė ir tarptautiškumas
1999 m veiklą pradėjęs ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas nuo pat pradžių turėjo vieną tikslą – pasiūlyti novatoriškas, kokybiškas vadybos ir ekonomikos studijas bei mokymus kūrybingiems, ambicingiems jauniems žmonėms ir jau patyrusiems verslo vadovams. Kokybė ir tarptautiškumas tapo svarbiausiais universiteto veiklos prioritetais. Šis siekis buvo įvertintas Tarptautine kokybės akreditacija (IQA), kurią 2006 m. ISM suteikė Vidurio ir Rytų Europos vadybos plėtros asociacija (CEEMAN), taip pažymėdama, kad ISM priklauso pažangiausias verslo studijas siūlantiems universitetams regione.
Žinios šiuolaikiniam verslui
ISM studijų programose sėkmingai derinamos teorinės ir praktinės žinios. Daugelis čia dirbančių mokslininkų yra pripažinti praktikai, todėl puikiai žino, su kokiomis problemomis susiduria šiuolaikinis verslas ir kokių žinių reikia, norint jas įveikti. Universiteto dėstytojai taip pat aktyviai vykdo akademinę veiklą, tirdami vadybos reiškinius Baltijos regiono valstybėse – ISM yra vienas žurnalo Baltic Journal of Management iniciatorių. Universitetas aktyviai dalyvauja tarptautinių mokslo organizacijų veikloje, kur su partneriais iš viso pasaulio dalinasi naujausiomis žiniomis ir patirtimi. Tarptautinę verslo perspektyvą studentams užtikrina ir ISM steigėjų, BI Norwegian Business School, patirtis bei kviestiniai lektoriai iš viso pasaulio. Glaudžią mokslo ir verslo integraciją skatina modernus universiteto valdymas – Senatas, Rektoratas ir Verslo taryba, kuri pataria rektoriui universiteto verslo strategijos formavimo klausimais ir stiprina universiteto bei verslo partnerystės ryšius.
Socialinė atsakomybė
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas tapo viena iš 100 pirmųjų verslo mokyklų, prisijungusių prie Jungtinių Tautų atsakingo vadybos mokymo principų iniciatyvos (Principles for Responsible Management Education – PRME). Jos nariai pasižadėjo savo studentams diegti socialinės atsakomybės ir darnios plėtros idėjas ir taip skatinti atsakingos lyderystės ugdymą visuomenėje.